Ulotki standardowe | Ulotki składane
Ulotki reklamowe występują na rynku od wielu lat, mimo że nośniki cyfrowe zajmują coraz więcej miejsca w naszym życiu. Jednak możliwość dotknięcia papierowej reklamy sprawia, że jest ona ciągle najskuteczniejszą formą promocji bezpośredniej. Projekt i druk ulotek wymagają przemyślenia wielu aspektów. Przede wszystkim należy określić cel ulotki. Trzeba zastanowić się, czy jest ona kierowana do stałych, czy potencjalnych klientów. Wiedza o docelowej grupie odbiorców pozwala na stworzenie bardziej spersonalizowanych i efektywnych ulotek. Bardzo istotna jest jej treść i sposób prezentacji. Treść powinna być przemyślana i skuteczna, a prezentacja czytelna i łatwa do zrozumienia. Odpowiednia jakość projektu i druku powinna gwarantować zwrócenie uwagi Twojego grona odbiorców. Duże znaczenie ma również dobór odpowiedniego formatu oraz papieru (papier kredowy, offsetowy, powlekany). Ważne, aby ulotki były trwałe i łatwe do przenoszenia. Ma to istotny wpływ przy dystrybucji ulotek (np. dostarczenie do skrzynek pocztowych).
Ciekawe ulotki reklamowe przykuwają uwagę odbiorców w ciągu pierwszych 4 sekund. Z tego względu projekt ulotek powinien opierać się przede wszystkim na kilku ważnych zasadach:
Kluczowym elementem udanej kampanii reklamowej jest efektywna promocja za pomocą przyciągających wzrok ulotek. Istotne jest, aby przemyśleć projekty ulotek pod względem graficznym, jak i merytorycznym. Warto pamiętać, że ulotka powinna być estetyczna, ale jednocześnie czytelna i przejrzysta. Zrozumiałe, krótkie i konkretne sformułowania, atrakcyjne zdjęcia, wyraźne nagłówki, oraz łatwo przyswajalna, logiczna struktura są podstawą sukcesu. Projektując ulotkę powinno się również zadbać o to, aby jej przekaz był spójny z wizerunkiem firmy oraz innymi narzędziami marketingowymi, takimi jak strony internetowe czy materiały reklamowe. Wykorzystanie ciekawej kolorystyki, czcionki i grafiki dodają ulotce wyjątkowości i nowoczesności. Czcionka powinna być wyraźna i czytelna, jednocześnie dopasowana do stylu ulotki. Nie powinna być zbyt mała, aby możliwe było łatwe odczytanie tekstu. Grafika również jest ważna. Ilustracje i zdjęcia, najlepiej oryginalne i dopasowane do treści ulotki, wzbogacają ją i sprawiają, że jest bardziej atrakcyjna dla odbiorców. Istotny również wpływ na wizerunek ulotek ma dobór materiałów, z których będą wykonane.
Wybór papieru ma ogromny wpływ na efekt druku. Pierwszym krokiem jest określenie, jakie ulotki chcemy wydrukować- jednostronne czy dwustronne, jakie wymiary mają mieć oraz do jakiego celu mają posłużyć. Ulotki drukowane są na różnego rodzaju papierach. Możemy wybrać papier kreda mat, kreda błysk, offsetowy, powlekany lakierem uv. Papier matowy jest idealny do druku tekstu, natomiast błyszczący świetnie sprawdza się przy druku zdjęć i grafiki. Ważnym czynnikiem jest również grubość papieru. Im wyższa gramatura, tym papier jest grubszy i trwalszy. Do ulotek można zastosować papier o różnej gramaturze – 130g, 170 g, 250 g, 300g. Formaty najczęściej stosowane można wybierać spośród: A4(210 mm x 297 mm) A3, A5, A6. Produkcja ulotek odbywa się w technologii druku cyfrowej i offsetowej.
Klientów biznesowych zapraszamy do kontaktu. Zaloguj się i zamów wydruk ulotek. Oferujemy profesjonalny projekt graficzny (możliwość wykorzystania swojego projektu). Szybkie terminy realizacji. Sprawna wysyłka. W technice cyfrowej realizujemy nakłady od 1 szt.